Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 21 septembrie 2016

Viata la tara...

Cand am venit in Bucuresti dupa un scurt concediu in Hunedoara, un coleg bucurestean ma intreba cum a fost pe "la tara".  In acceptiunea bucurestenilor, tot ce nu e Bucuresti e "la tara".  O fi bine, o fi rau? Habar n-am. Daca e sa ne luam dupa ei  si eu sunt taran. Nascut in Sibiu, trait in Hunedoara, e clar ca sunt doar  un taran prost venit in Capitala. Stiu ca nu exista bucuresteni adevarati.  Stiu ca 99% din bucuresteni au parinti sau bunici veniti de "la tara"din Cluj, Brasov sau Constanta, dar asta conteaza mai putin. Ei se simt bucuresteni si vor sa fie altfel decat ceilalti.
Uite ca m-am luat cu vorba si era sa uit de ce m-am apucat sa scriu prostia asta. Peste tot am vazut ca Ciolos e cel mai bun, ca Dragmea e prost, ca #GoCiolo si alea alea. Ei bine dragii mei, in afara de cativa habauci de pe internet si cativa ametiti bucuresteni  nu exista niciun  #GoCiolo.  "Taranii " vor vota mereu cu pesedeul. Uitati cateva motive pentru care pesedeul nu a murit si nu va muri curand. :
 - pentru ca "aia e ai nostri"
-  pesedeul macar   "ne da  ceva " 
- "ailanti n-a mancat salam cu soia la brucseles"
- "dragnea are mustata pizdoasa"
- "ciolos e ungur maseor cu soros si da-l in plm de urat"
- "mirceabadea e frumos, manca-i-as pulicica lui de baiat destept cum ii injura el pe aia "
- "tehnocratii e rai ca asa zice domnu Dragnea cu mustata lui aia pizdoasa"
- "popa zice ca americanii ne ia tara  si domnu general oprea n-a omorat decat un singur militian da-l dreacu de prost care este el prost si americanii  omoara milioane de negri si nu le zice nimic nimeni si bine zice domnu putin cand se bate cu ursii si dinozaurii ca am vazut io poze!"
- "covesi e fata lu hitler, ca s-a dovedit pe efemeride.ru, de aia se ia de domnu ponta si nu-l lasa sa fie si el doctor, ca nu doare pe nimeni daca domnu ponta e si el doctor, ca e baiat destept si e normal sa fure si el putin ca asa facem toti de mii de ani si asa am rezistat si pe vremea lui ceasca si muie denea ca se ia de ai nostri si hai steaua!  "
.........


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu