Suntem suma experientelor noastre....

binenteles ca aceste postari sunt pamflete si trebuie tratate ca atare .....

Cauta pe blog

miercuri, 22 iulie 2015

Futelnita lui Maruta




- Ai vazit-o fata, pe curva aia aseara la Maruta?
- Am vaz'to, fa! A dreacu Maruta asta, cum le bungheste el. Aseara am uitat mamaliga  pa foc si mi-o spart mecla al meu cand a venit de la crasma!
- Ce zici fa, de parasuta aia?
- Care parasuta, fa? Aia de-a adus-o Maruta la emisiune?
- Pai care, fa? Vorbim de ma-ta?
- Ia vorbeste frumos fa, ca-ti dau una de zici ca te-o violat si pe tine sapte cai...
- Macar aia s-o fi simtit bine, fa? Ca avea o moaca...asa...
- Cum dracu sa nu se simta bina, fa? Iti dai seama? Sapte, fa! Sapte! Unde nu avem si noi norocu asta! Ca al meu....
- Asa e fa, zdreanta aia de la Maruta a avut noroc! Ce bine ca am vazut-o si noi! Si ma-sa, tu! Ai vazut-o? A dreacu curva! Oare cat i-o fi dat Maruta sa vina la emisiune?
- Io m-as duce gratis ma Maruta, fa! M-as lasa violata de el in fiecare seara!
- Tu proasto, tu te-ai lasa violata si de cablu de la televizor...
- Cine mai vine azi la Maruta?
- Nu stiu fa, dar poate vine macar unul din aia...violatorii...
- Cine stie, fa... Poate avem noroc si ii cheama Maruta si pe aia...



http://dexonline.ro/definitie/futelni%C8%9B%C4%83

4 comentarii:

  1. Nu spune de doua ori, ca eu il cred in stare sa-i cheme si pe aia. De fapt, cred ca Maruta ar sta el insusi la un viol, pentru rating :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))))))))))))) rasu'- plansu'....

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu scursurile şi cu otrepele se face rating, că ăsta e marele zeu la care toate se închină, nu ştiu dacă legat de Măruţă nu ar trebui să confundăm lucrurile, ceea ce este cu ceea ce face, că acolo e ceva într-un rol ales şi cred că şi asumat, lumea multă vrea circ, e foame de.

    RăspundețiȘtergere